Масова смс-розсилка призначена для одночасного відправлення однакових повідомлень великій кількості одержувачів. Переважно вона використовується для сповіщення клієнтів про акції, що проходять, або про нові послуги, збільшення охоплюваної аудиторії, а також допомагає знайти нових клієнтів.

Давайте розглянемо, як грамотно використовувати ці інструменти від Київстар https://kyivstar.ua/business/products/promo-push. Витратність такого виду реклами мінімальна, а результат найвищий порівняно з іншими варіантами рекламних акцій.

Вибір правильної аудиторії

Перший крок до успішної розсилки — це точне визначення цільової аудиторії. Платформа Adwisor надає широкі можливості для таргетингу, використовуючи Big Data-фільтри. Ви можете вибрати потенційних клієнтів за різними критеріями:

  1. Демографічні характеристики (стать, вік).
  2. Тип використовуваного пристрою.
  3. Інтереси та стиль життя.
  4. Географічне положення.

Такий підхід дає змогу створити максимально релевантну пропозицію для кожного сегмента аудиторії.

Використання геотаргетингу

Функція геотаргетингу в Adwisor дає можливість направляти повідомлення клієнтам у певних географічних зонах. Це особливо корисно для локального бізнесу або під час проведення регіональних акцій. Ви можете вибрати область, місто або навіть конкретний мікрорайон для своєї розсилки.

Моніторинг та аналіз результатів

Після запуску кампанії важливо уважно стежити за її результатами. Аналізуйте такі показники, як відсоток доставлених повідомлень, рівень відкриваності та конверсію. Ці дані допоможуть оптимізувати майбутні розсилки та підвищити їхню ефективність.

A/B тестування

Проводьте A/B тести для визначення найбільш ефективних елементів вашої розсилки. Експериментуйте із заголовками, текстом повідомлення, часом відправлення та іншими параметрами. Це допоможе виявити найбільш дієві стратегії для вашої аудиторії.

Що може містити повідомлення і як зробити розсилку?

Щоб створити розсилку, дотримуйтесь цих кроків:

  1. Виберіть тип у розділі «Мої знижки» або «Розсилка за подіями».
  2. Визначте цільову аудиторію, використовуючи Big Data-фільтри.
  3. Вкажіть геолокацію для розсилки.
  4. Створіть текст повідомлення.
  5. Встановіть бюджет розсилки.
  6. Надішліть текст на модерацію.
  7. Виберіть дату і час відправлення.
  8. Запустіть розсилку.

У більшості випадків робиться розсилка вигідних пропозицій. Так само в повідомленні можуть пропонуватися: знижки, бонуси, акції, спеціальні пропозиції. У повідомленнях такого роду зазвичай міститься невеликий опис компанії або товару з доданим посиланням для переходу на сайт магазину.

Висновок один, масова розсилка повідомлень від Київстар — не тільки сучасний, а й доволі ефективний, економічний і швидкий спосіб реклами та сповіщення.