Реклама, безперечно, є рушієм прогресу, але вона буває дуже різною, і для сайтів та інтернет-ресурсів, реклама в класичному варіанті не працює, адже для того, щоб її побачити, людина повинна якимось чином знайти Ваш сайт.

І ось саме для цього існує контекстна реклама, завдяки якій користувачі певного віку, з певного регіону, які належать до певної соціальної групи, побачать Ваш сайт, який вони знайдуть, керуючись своїми інтересами, і обов’язково завітають на нього, адже він представляє саме той товар, чи послугу, яку вони шукають у мережі. Допомогти розібратися, як працює контекстна реклама від Гугл, налаштувати її під Ваш сайт та побудувати цілий маркетинговий комплекс для Вашого бізнесу, може компанія Ad Space https://www.adspace-marketing.com/reklama-google-3/, що є офіційним партнером Google та знає про рекламу в мережі абсолютно все.

Реклама в Google, або розумний спосіб розказати про себе

Гугл має безліч готових рішень як для просування бізнесу, так і для його популяризації у найбільш зручний і для користувача, і для власника бізнесу спосіб, адже тільки автоматизовані процеси можуть принести реальну користь, причому лише ті, що приводять реальних клієнтів та вартують помірних коштів.

5 причин замовити контекстну рекламу просто зараз

  • Ваше рекламне оголошення побачать не тільки ті користувачі, що шукають безпосередньо Вас і Ваші послуги, чи товари, але й ті, що шукають схожі продукти, адже клієнт не завжди точно знає, що саме йому потрібно, зате точно вміє порівнювати та обирати найкращий та найвигідніший для себе варіант
  • Не зважаючи на те, що послугу контекстної реклами надає корпорація Google, Ваша реклама транслюватиметься також і на численних сайтах партнерів, до переліку котрих відносяться всі сайти відомих великих компаній, які впливають на економіку світу та визначають обличчя маркетингу завтра
  • Ніхто не знає Ваш товар краще за Вас, а тому Ви можете визначати, хто саме Ваш потенційний покупець, який має рівень доходу, що його цікавить, який має вік, де проживає та які має вподобання – все це, і навіть більше можна відредагувати за допомогою системи фільтрів при налаштуванні контекстної реклами
  • Розрахунок вартості рекламної кампанії відбувається відповідно до тієї суми, яку Ви готові витратити, при цьому Ви отримуєте повну аналітику рекламного процесу та статистичні дані, які можна та варто враховувати на майбутнє
  • Оплата розраховується виходячи із кількості здійснених переходів на сайт, а не переглядів рекламного оголошення, що дозволяє рекламодавцям бути ефективними та отримувати лояльного потенційного клієнта, який вже готовий купувати

Які послуги з налаштування контекстної реклами пропонує Ad Space

Щоб результат був відчутним, потрібен комплексний підхід:

  1. Аналіз сайту на предмет готовності до запуску рекламної кампанії, адже, при переході на сайт, призначення товару має бути очевидною, так само як і спеціалізація сайту, інформація про продукт вичерпною, лаконічною та доступною, а саме облаштування сайту зрозумілим і простим
  2. Визначення бюджету рекламної кампанії та її стратегічної направленості, і, звичайно, перспектив подальшого розвитку
  3. Складання переліку ключових слів по темі, аналіз запитів користувачів, їх манера формулювання думки, частота подібних запитів та регіон
  4. Визначення і впровадження дії, котру Ви очікуєте від клієнта – це може бути реєстрація, покупка, дзвінок тощо
  5. Повна аналітика результатів рекламної кампанії в режимі реального часу, можливість налаштування поточних даних та умов